Μάθε τι είναι Καλύτερο μετά από μία Προπόνηση: Ενεργειακό Ποτό ή Νερό;

Κοινή χρήση:

Έχεις τελειώσει μόλις, μία δυνατή προπόνηση και ο ιδρώτας που έχεις ρίξει δεν έχει προηγούμενο. Πρέπει να ενυδατωθείς άμεσα, αλλά μπροστά στο ψυγείο βλέπεις ένα ενεργειακό ποτό και ένα μπουκαλάκι νερό. Τι πρέπει να πιεις;
Ενεργειακά Ποτά: Πώς λειτουργούν;
Τα αθλητικά ποτά ή αλλιώς ενεργειακά ποτά εμπεριέχουν ηλεκτρολύτες (συνήθως χλώριο, κάλιο και νάτριο), υδατάνθρακες (σάκχαρα) και θερμίδες. Οι ηλεκτρολύτες, είναι απαραίτητοι ώστε να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία των κυττάρων. Όταν ιδρώνεις, χάνεις μόνο ένα μικρό ποσοστό ηλεκτρολυτών, εκτός αν ασκείσαι έντονα. Η φυσιολογική απώλεια ηλεκτρολυτών, μπορεί να αναπληρωθεί, με την κατανάλωση άφθονου νερού και υγιεινού γεύματος. Όταν έχεις μια πολύ σκληρή προπόνηση και ιδρώσεις πολύ, μπορεί να χάσεις πάρα πολλούς ηλεκτρολύτες. Εάν εκτελείς μέτριας έντασης άσκηση σε θερμό περιβάλλον, μπορεί να χάσεις επίσης πολλούς ηλεκτρολύτες που δεν μπορούν να αναπληρωθούν μόνο από πόσιμο νερό. Τα ενεργειακά ποτά μπορούν να βοηθήσουν στην αναπλήρωση ηλεκτρολυτών, που χάνονται κατά τη διάρκεια της άσκησης και επειδή περιέχουν ζάχαρη, μπορούν επίσης να σου δώσουν ένα boost ενέργειας για να φέρεις σε πέρας μία προπονητική μονάδα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα καταναλώνεις πριν και μετά από κάθε προπόνηση.

Είναι καλύτερο το νερό, από ένα ενεργειακό ποτό μετά την προπόνηση;
Όταν έρχεται η ώρα να διαλέξεις, έχε αυτά κατά νου:
Το νερό ”δουλεύει”. Η σωστή ενυδάτωση, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους προστασίας του σώματος πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση. Θα πρέπει να πίνεις συστηματικά αρκετό νερό, ειδικά όταν σχεδιάζεις να κάνεις μία δυνατή προπόνηση. Το νερό, είναι το καλύτερο πράγμα για το σώμα σου, οπότε σιγουρέψου ότι καταναλώνεις αρκετό.

Το ενεργειακό ποτό, έχει θερμίδες.
Ένα μειονέκτημα για το ενεργειακό ποτό, είναι ότι περιέχει θερμίδες, μία παράμετρος που πρέπει να ληφθεί υπόψιν για ασκούμενους, που προσπαθούν να χάσουν βάρος. Έχει συνήθως, περίπου τη μισή ποσότητα ζάχαρης από ένα αναψυκτικό ή από ένα συσκευασμένο χυμό φρούτων. Εάν καταναλώσεις μερικά ενεργειακά ποτά, κυρίως όταν δεν ασκείσαι, μπορεί να γίνουν η αιτία που δεν βλέπεις σωματική βελτίωση, πιο πολύ στο να χάσεις κιλά.

Λάβε υπόψιν, την άσκηση που θα πραγματοποιήσεις.
Οι περισσότεροι άνθρωποι, δεν χρειάζονται ενεργειακά ποτά για να αναπληρώσουν τους ηλεκτρολύτες που χάνονται κατά την άσκηση, καθώς η ένταση δεν είναι τόσο υψηλή που να απαιτεί κάτι τέτοιο. Ωστόσο αυτοί που ακολουθούν συγκεκριμένο τύπο ασκήσεων, όπως άρση βαρών με πολλά κιλά ή δρομείς μεγάλων αποστάσεων, μπορούν να επωφεληθούν από τα ενεργειακά ποτά.

Οι άνθρωποι, εν κατακλείδι, που ασκούνται σε υψηλές εντάσεις και σε ακραίες συνθήκες, μπορούν να επωφεληθούν από την κατανάλωση ενός ενεργειακού ποτού μετά την άσκηση. Από την άλλη μεριά, οι ασκούμενοι που ασχολούνται με μέτριες εντάσεις, θα πρέπει να αποφεύγουν τις θερμίδες των συγκεκριμένων ποτών και απλά να φροντίζουν να πίνουν άφθονο νερό για να τροφοδοτήσουν το σώμα τους για μία προπόνηση.

Αφήστε ένα σχόλιο