Γρήγορες διατροφικές επιλογές για όσους δεν έχουν χρόνο

206
0
Κοινή χρήση:

Ο περιορισμένος χρόνος ταλανίζει πολλούς ανθρώπους. Οι υποχρεώσεις είναι πολλές και το χρονικό διάστημα που μπορεί να αφιερώσει κανείς στον εαυτό του ελάχιστο.

Το αιώνιο ερώτημα της πλειονότητας είναι τι μπορούμε να καταναλώσουμε, όταν δεν υπάρχει αρκετός διαθέσιμος χρόνος. Παράτω, παρατίθενται ορισμένα tips, όσον αφορά την οργάνωση των καθημερινών γευμάτων, όπως και προτεινόμενες συνταγές.

Λίστα αγορών

Η βέλτιστη λύση είναι η δημιουργία μιας λίστας αγορών με όλα εκείνα τα απαραίτητα προϊόντα που είναι αναγκαία για τη δημιουργία των γευμάτων που θα καταναλωθούν εντός της εβδομάδας. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, εξοικονομείται πολύτιμος χρόνος και κόπος.

Οργάνωση γευμάτων

Επόμενο βήμα μετά την αγορά των απαραιτήτων είναι η οργάνωση των γευμάτων, δηλαδή τί θα καταναλωθεί κάθε μέρα της εβδομάδας. Η δημιουργία ενός μικρού πλάνου είναι μια πολύ καλή λύση για να μην προκληθεί σύγχυση στην καθημερινότητα σας.

Πηγή φωτογραφίας: Pinterest

Πρωινό για ενέργεια

Το πρωινό είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στο διατροφικό πρόγραμμα. Χρειάζεται να ληφθεί υπόψη πως είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και δεν πρέπει ποτέ να παραλείπεται. Ορισμένες ιδέες που μπορούν να ακολουθηθούν είναι:

  • Δημητριακά ολικής αλέσεως με μιξ δημητριακών και μέλι
  • Ψωμί με φυστικοβούτυρο (προαιρειτικά και μέλι)
  • Ψωμί με αβοκάντο και βραστό αυγό
  • Βρώμη με καραμελωμένα μήλα
  • Γιαούρτι με βρώμη/δημητριακά, ξηρούς καρπούς, φρούτα και μέλι

Tip: Μια καλή λύση είναι να έχετε προϊόντα που διατηρούνται εκτός ψυγείου ακόμα και στο γραφείο.


ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK!    👉      

Ενδιάμεσα snacks

Τα ενδιάμεσα snacks είναι πολύ σημαντικά, καθώς μπορούν να περιορίσουν σημαντικά την πείνα. Παρακάτω, παρατίθενται ορισμένες εύκολες λύσεις όπως:

  • Φρούτα (φρέσκα και αποξηραμένα)
  • Sticks λαχανικών με τυρί
  • Κριτσίνια/Κρακεράκια
  • Μπάρες δημητριακών
  • Σπιτικό cake
  • Σπιτικά μπισκότα βρώμης με σοκολάτα

Κυρίως γεύμα

Όπως προαναφέρθηκε, το κυρίως γεύμα καλό θα είναι να έχει προετοιμαστεί από την προηγούμενη μέρα ή ακόμα και από το Σαββατοκύριακο. Μπορεί να διατηρηθεί αποθηκευμένο στη συντήρηση ή στην κατάψυξη. Ορισμένες ιδέες είναι:

  • Πράσινη σαλάτα με κοτόπουλο, παξιμάδια και dressing
  • Βραστά λαχανικά με αυγά
  • Κοτόπουλο με ρύζι
  • Ζυμαρικά
  • Λαδερό
  • Ομελέτα με σαλάτα

Κλείνοντας, για να αποφύγει κανείς την επιλογή του delivery υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις που μπορούν να ακολουθηθούν. Το κλειδί για όλα είναι η οργάνωση και η θέληση για διευκόλυνση της καθημερινότητας. Έτσι, όλα γίνονται πιο απλά.

 

Κοινή χρήση:

Αφήστε ένα σχόλιο